grillat & snackat !

vi stack och grillade innan idag, har nästan nyss kommit hem , eller ja för en stund sedan .
riktigt gott var det, vi åt korv med tillbehör, det e gott att grilla också, orka ha en flintastek på
en engånggrill liksom, haha alex hade dock det , lite osmart av dig alex,. eller vad säger du ?!!
izzy fick springa lite som hon ville för matte hade gjort en sån krok på jobb man kunde binda kopplet i
så vi förlängde hennes koppel så hon kunde gå lite längre och vara i närheten av os endån .
tog även lite bilder idag, så ni får nöja er med dom jag tog helt enkelt , vad som händer ikväll vet jag inte riktigt än, får se vad som kvällen har att bjuda på, tänbker ialf inte gå klädd som kissie o dom gör, korsetter som slutar vid naveln, det e de fulaste jag sett, och klackarna  hon beställde, dom svarta, uisch vad fula,. serisöt det får gå en gräns hur man får klä sig,

pusskram
hanna
...
johan
johan äter pepparkakor , jag var trött på att ha dom hemma :D
alex
alex grillade en stor jävla flintastek hahhahahha , PÅ ENGÅNGSGRILL;
matte
matte med cola i munnen :D
grillen
grillen med mat på , mumms
jag
en trött hanna
izzy
izzy  sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0