grillning ikv & lite dricka

blir en rätt lugn kväll idag , men det gillas ibland ! vi ska till jessica & nicklas och grilla,
blir väl att man tar med sig en bacardi melon o en sån gul :D haha,
såååå himla goda är dom ialf, jaja inte gjort så mycket, vi har bara legat i soffan & kollat tv hela dagen,
var nyss och handlade kött som vi ska grilla, jag gjorde sallad som jag ska ta med så får jag den jag vill. haha.
nej men jag tar med mig kameran så tar jag lite bilder från ikväll då, ni får dom senare, blir ej borta super länge i med izzy kan bara vara hemma ca 4 till 5 timmar , så typ 9 tiden e vi hemma igen ,ska ej gå från tio över 5 typ..


vad ska ni göra ikväll?
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0