hemma igen

happ, varit på lagerhause idag , hos pappa, fixat massa saker , varit ute med izzy, varit i affären,
badat efter långhpromenaden, skönt. vann en tävling hos en tjej och fick sakerna idag,super nöjd,
speciellt den flaskan i mittenman andvänder innan föningen, guuuuuuuuuud så lent och mjukt mitt hår e nu!
...


...
handlade ju glas och muggar!
...
...
...
...
tröja jag handlade i helgen , sista muggen tar jag kort på i morgon .
...
plopparna e också rosa men syntes ej haha
...
izzy
...
bamse
...
bosse
...
jag

...
...
...
...
...
...
...
...
...
....
...

...
...
...




fler bilder får ni i morgon för nu ska jag sova !
hörs i morgon bitti
sov gott godnatt
pusskram
hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0