home alone!

så ja e hemma nu , fixade 2 av sakerna idag, handlade, råkade handla saker som vi egentligen ej behövde men det e hemtrevligsa saker haha , se vad matte säger när han kommer hem ialf,
får gå till swedbank i morgon igen för att avsluta ett av mina konto som jag har hos färs och frosta, vill bara ha mina konto hos själva swedbank, så blir det gjort, haha mina dagar fylls med saker även jag ej trodde det .

åt nyss en skål med jordgubb,gammaldags vanilj, & krossad choklad gladd med chokladsås, klementinklyftor och banan , bara så himla gott är det, haha fast glömde liute saker jag skulle handla hem när jag såg glassen :D
men får ta det när jag endån e i stan i morgon, jag fastar alltid någon stans :D

pusskram
hanna

ni får lite bilder från igår också  !
...
vi åt ju chokladpudding & vaniljkräm, jag kunde inte låta bli att göra en glad gubbe haha
...
vår han katt älskar att ligga just däre solen skiner på golvet
...
izzy blev nyfiken
...
denna hittade jag idag som sitter utanför vår dörr :)
...
handlade ny frukt också



fler bilder kommer sen , måste ut och gåmed izzy nu ,


pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0