Mätt & Belåten :)

mums vad gott det var med mat, nyss rökat efter maten cigg, ja jag ska sluta röka. haha
ska snart ner till tvätten och se om det e torrt, fyy på oss, vi tvättar efter 8 haha,
men tror ingen av våra grannar bryr sig i med dom aldrig sagt något eller satt upp någon lapp.
sitter just nu och kollar how i met your mother, så himla bra den serien

ska snart ta disken , ska ta den efter vi varit i tvättstugan, vill ha bort disk och sånt till i morgon
i med jag har en del saker att göra i morgon så, såna dära viktiga ärenden man måste fixa ibland.
men men bättre att få det gjort så slipper man ha det att tänka på senare liksom.
jahapp inte mycket mer att säga just nu, joo jag vill utomland ! vill ha värme , sen vill jag till ullared också.
jag vill på fler loppisar också haha,

pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Paulina Panaxia

dagen kunde varit bättre, har mensvärk plus att jag håller på att skriva ihop en polisanmälan om du läste mitt inläg ;P sjlv?

2010-04-11 @ 21:01:47
URL: http://mondoblog.se/paopanaxia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0