myser under täcket i soffan!

sitter här ensam hemma och tycker lite synd om mig själv, förkyld och helt seg i hela kroppen ,
sitter med tjocktröja och tjockt täcke för jag fryser ovanligt mycket tack vare förkylningen ,
hoppas jag slipper feber ialf men tror jag åker på något sånt nu i med alla e sjuka typ.
matte är och tränar, hoppas det går bra för honom idag, han har ej kunnat träna i med han legat
förkyld och då ska man ju hellst inte sticks och träna, gör ingen nytta då så idag kunde han !

nyss ätit en skål med glass, mums e det med glass tycker jag haha, annars inget mer som hänt,
var ute med izzy med hon var tydligen inte nödig, får ta ut henne senare och se då istället,
när matte kommer hem ska vi snabbt inom pappa och hämta mina nycklar för jag glömde dom där igår,
typiskt, trodde först mina systerdöttrar hade rotat upp dom så dom låg i eslöv, tyr dom bara e en bit här ifrån !
orkar egentligen inte röra mig från soffan men måste ha mina nycklar idag så får offra mig helt enkelt !

blev tyvä'r inga bilder igår när vi passa mina systerdöttrar, glömde helt bort det haha, gjorde för mycket .
men men får ta några bilder idag kankse, får se om jag orkar, sånt får ni läsare stå ut med nu när jag e sjuk !
får se om jag får avboka tiden hos sjukgymnasten i morgon, beror ju på hur jag mår och dom blir nog ej glada om jag smittar dom med min förkylning haha, får vänta och se till i morgon bitt ialf, nog om det nu!

pusskram
hanna
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0