nu e jag här igen !

inte skrivit mycket men var ju på elmia igår, skit kul hade vi, jag kom med massa dumma kommentarer & gjorde lite pinsamma saker haha, först så gick jag och höll matte i handen så släppte han för han stannade sen trodde jag han gick bakom fortfarande men det gjorde han inte , jag gick och typ vifta med handen nere vid midjan och hade gubben bakom fortsatt gå hade jag tagit han på ett väldigt dumt ställe haha som dom andra skrattade, tur jag ej gjorde det,
sen skulle jag handla såna godisstänger, så sa jag vill ha sur jordgubb men felet va att jag pekade på en helt annan och han som sålde dom tog på ett annat ställe hahaha jag pekade på frukt istället :D smarta hanna .

tog sin tid upp för vi stannade på massa ställen haha som vi inte skulle, gick där uppe några timmar och kollade.
jag handlade ockjså vill jag lova , haha ovanligt jag ska göra det , men men sånt som händer.
påvägen hem åt vi mat på ett värdshus, bättre mat än mc donalds ju, gott som fasiken var det.
nej jag ska börja med maten nu, ni får lite bilder efter detta inlägget ,


hur har eran påsk varit då?


pusskram
hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0