ny duschad & fixar ögonbrynen :D

har gjort lite hemma sysslor här hemma och fixat lite o så, känner mig bättre idag som tur e ,.
har nyss badat och sitter och fixar mina ögonbryn just nu, ska få på mig ordentliga kläder sen
har ju bara sprungit runder o mys byxor o tjocktröja dessa dagar jag varit sjuk, inget kul,
men men , jaha som ni vet har jag en grupp på facebook, vi som vill att mobbing ska ta slut
bli medlemma där o hjälp till att få bort all mobbing för skitsnack o mobbing e hemskt!

tycker det finns massa skit grupper så vi som skapar en bra grupp försvcinner ju i mängden ,
så hjälp mig hjälpa andra genom att få så många besökare som möjligt, jag vill uppnå målet,
får jag över 1000 medlemmar går jag vidare med detta och ut i skolar osv, har 2 andra som hjälper mig med gruppen om vi nu ska informera på skolor o såna saker, för skolorna i sverige e urkassa på att ta tag i mobbing osv,


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0