rastlös

varför blir man så himla rastlös när man är sjuk?jag hatar att vara sjuk, jag ska ju fixa saker denna veckan !!
sitter fortfarande under täcket i soffan, funderar på att ta en frukt sålänge för vi ska ej äta från vi hämtat mina nycklar så vill ej gå och vara hungrig, haha, men vet ej om jag orkar, får se som sagt, sen en sak till, ni har denna veckan ut på att sprida vidare mina saker under säljes, se om där finns nån som vill ha detta!
ullared snart så funderar på att sortera mina kläder nu och lägga in en ny bloppis, man måste sortera bort gammalt, jag e super dålig på det men nu med ullared på schemat så måste jag nog haha, tyvär,
saker ska ges till mina systrar, resten säljer jag på min bloppis här inne !
ska sprida detta vidare som fasen för att bli av med sakerna innan ullared !


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0