sitter hos mattes pappa & hans fru

sitter inne hos dom nu, matte fixar med sin bil och jag går ut då och då för att kolla så allt går bra!
så matte var hemma om innan så bad jag han ta med min data så jag har något att roa mig med !
min data e liten och bra och lätt att ha med sig så det e skönt att ha en mini data , riktigt skönt!
jahapp satt och överförde alla bilder från min mobil och jag håller på i en annan mapp nu ,
tänkte det kan vara en bra sak att göra i med bilder segar ner ens mobil rätt mycket !
så idag får ni lite mobil bilder jag inte lagt upp haha kul sånt kan vara ibland tycker jag!
roligt att kunna se tillbaka och minnas just den dagen av just en enda bild, kul !
hörs sen
pusskram
hanna
jag
jag själv haha
mormor
min älskade mormor !
bebis
vår ena katt myser i sängen
ronja
vår andra katt ,
vinter
i vintras, väldigt mycket snö hade vi
izzy
izzy sover
jag
jag hemma hos pappa i hans nya hus :)
översvämmning
myyyycket vatten ute på gatan !


nej nu ska jag ta ut izzy en snabb runda.

hörs om en stund !
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0