ska snart ut på promenad !

var det fint väder idag skulle ju jag ta ut izzy på en promenad, de e fint väder så en promenad blir det
bosse och hans hund bamse ska också med idag  och gå, får se vart vi går idag men vi har bestämt det ska bli
ca lika långt som sist, denna gången tar jag med vatten till izzy så hon slipper va törstig i med idag e det varmare än sist ., jahapp har bara vardagsrummet och hallen kvar, den enda som e kvar att göra i dom 2 rummen e damsuga och torka golvet, jag gör vid mig medans det torkar i ena rummet, ska ta vardagsrummet nu sen sminka mig klart, sen skicka till bosse och då ta hallen så e det torrt tills vi ska gå,


jag e fruktansvärt bra på att planera haha, men men vissa  e det och vissa e inte ,


nej men jag srkiver när vi gått vår runda ialf, nu ska jag fortsätta !
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0