skrivit dåligt idag :/

japp jag har gjort lite det är därför jag ej skrivit så mycket idag, och man behöver inte klistra sig vid datan dag ut och dag in som vissa andra gör, e det fint väder måste man ut och röra påsig så e det bara , inget snack om det!
jaha, vi åkte till mattes mormor och morfar och fikade och satt och snackade o så, trevligt som alltid !
sen kom vi hem , stack och handlade hem lite sen tog ett varv i stan sen hem och fixade mat, blev tidig mat idag, runt 6 typ,

sen har vi varit ute med izzy, ätit glass och nu kollar vi family guy. ska snart ge izzy mat men hon sover just nu så. men men annars inte mycket mer som har hänt ialf, kommer nog bara vara hemma idag och ta det lungt.
matte e förkyld och krasslig i halsen så han orkar inte göra någt speciellt, han ska få slippa det när han e små sjuk så snäll som jag är, nej men ska  fundera ut vad jag ska göra i morgon och planera lite för dagen.

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0