smaskigt avslöjande om hårinpackningen jag andvänder !

så ja då ska jag äntligen avslöja vilken hårinpackning jag andvänder & absolut tipsar
er läsare om den . den e super bra tycker jag och ett plus e att den vara länge
och den luktar fruktansvärt gott.
here  we goes !
taaadaaa !
...
hårinpackning
mugg
lovade ju ta kort på den fjärde muggen , hade helt glömt det innan !
skylt
handlade ju lite till lägenheten igår, och hade 2 saker kvar att visa.
det ser dubbelt så trevligare ut att ha en sån skylt på toa !
wc
för er som inte vet var vår toa e så e det nu lättare för er att hitta, rätt nice  va !

Kommentarer
Postat av: *Em

Hej, ledsen för sent svar! Min helg var super :) Är allting bra med dig idag? :)

2010-04-14 @ 15:56:01
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: myrann

Svar: Du får hålla utkik för nu börjar jag rensa! ;)



Jag använder också den hårinpackningen. Finns på Ullared, Ö&B osv.. SKITBRA! Och billig och som du skriver så luktar den jättegott!

2010-04-14 @ 18:29:40
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0