sorry jag ej skrivit !

har ej haft tid nu igen , det hände rmycket just nu haha, i går var jag på intervju, gick bra tycker jag men får se
i med jag hade ne bit att åka så va hon tveksam o de e jag egentligen med för sova 4 timmar per natt e inget jag vill göra o sen jobba liksom, hmm får ialf se, men men , annars var vi ju på ullared, hitta mycket fint, kunde kommit hem med fler kläder tycker jag haha , hitta ju inget som var för mig typ,

sen har vi varity iväg o handlat idag o fixat inför ikväll, jessica , crille o deras dotter celine kommer ju hot,
dom borde vara här när som så snart ringer väl min mobil att dom inte hittar haha ,
ska bli kul att dom kommer hit ialf, jaha ska ta bilder i morgon på vad vi handlade,
hinner inte riktigt nu känner jag ,


hörs sen eller i morron förmiddag ;:)

ha en trevlig lördags kväll!

pusskram
hanna
izzy

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! :)

Jag kör en frågestund på min blogg, är du intresserad delta och fråga mig vad du vill! :)

2010-04-25 @ 15:00:27
URL: http://jjolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0