sov en runda innan

sov typ 2 timmar till innan, känns som man bara sover om dagarna när man e sjuk,
men hoppas på att bli frisk snart, känner mig kankse lite bättre idag men endån inte ,
yr varje gång jag reser mig , just nu e förkylningen bättre men den kommer och går, tyvär.
sitter just nu och kolla scrubs på tv, så himla bra pogram, ni får ett gammalt klipp efter detta inlägget,
för er som inte vet vad det e för pogram så kansek ni börjar gilla det , vem vet !
tog mig i kragen och gick en längre promenad med izzy innan, för hon behöver ut ialf minst 1 längre runda per dag, kändes som jag hade gått 5 mil efteråt, men kände mig stolt, !

nej nu ska jag kolla vidare på scrubs !
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0