tråkig fredag

blev inget ystad idag tyvär, men men sommaren e snart här då kan man dra dit på nästa träff.
sitter hemma och har tråkigt, nyss ätit ungstekt falukorv & potatismos, sååå himla gott !
annars inte så mycket mer, tvättar det sista just nu, ja vi e tråkiga idag som tvättar en fredag men
det händer inget annat ikväll endån så varför inte tvätta så slipper man se den haha.

blir nog en hemma kväll idag, kan vara skönt men inte när man e rastlös, får ialf se vad vi gör ikväll.
ska snart ge izzy mat också, så blir hon nöjd, annars har jag inte mycket planerat, kankse ska ta mig ett
varmt bad efteråt ? hmm får bli när tvätten e klar tror jag eller så gör jag det diretk så e det gjort.
fast ska vi göra något eller ut en runda så kan jag ej bada innan för då måste jag sminka om mig
och det pallar jag dock inte haha, får som sagt se,

nej ska ge izzy mat snart så bloggar sen .


pusskram
hanna
...

Kommentarer
Postat av: nelly

söt!

2010-04-11 @ 11:45:45
URL: http://pinkly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0