vi har en bortskänd hund !

haha hon blir såååå bortskämd nu på påskhelgen haha, vet inte hur mycket hon fått som e mumsigt!
haha men men får bara små portionber så, katterna ska också få gott när vi kommer hem.
ska snart köra och handla en blomma vi ska hamed oss ikväll, sen hem och ta ett varmt bad och börja göra vid oss
man måste ha god tid på sig, eller JAG måste ha god tid på mig ! haha,
men så e det att vara tjej , sånt killar inte riktigt förstår, men dom sminkar inte sig, eller ja alla gör inte det
dom ska inte välja kläder så allt ser snyggt ut osv, massa saker att tänka på som tjej ! haha

har en pojkvän som inte fattar hur jag orkar stå och göra vid mig så länge haha
men han får stå ut helt enkelt ! nej men jag skulle bara in här snabbt och skriva .
kommer ju ej blogga mycket ikväll, blir nog inlägg innan vi ska iväg sen kankse när vi kommer hem
beror helt och hållet på när vi kommer hem och jag tror det blir rätt sent i med vi dricker nog här också .
men det e trevligt sällskpa vi får ikväll så man ska inte klaga ,

nej men vi hörs sen när jag kommit hem ,
pusskram
hanna
kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0