wiihooo fixade ärendet galant!

nu så kan färs & frosta kyssa min feta ***. för jag avslutade mitt konto samt internetbanken hos dom idag
för dom drog fan 40 kr va gång man förde över pengar eller betalade räkningar, jävla pucko !
så nu har jag 2 konto hos swedbank istället, ett sparkonto och ett vanligt, soooo nice !
jaha annars satt jag och izzy ute på gräset och tuggade pinnar tills matte kom hem , eller ja hon tugga pinne !

och nu e matte hos tandläkaren haha, stackare, han hatar tandläkaren ! och jag och djuren e hemma och kollar på lite tv, får se om vi ska ner til råbocka och hälsa på mattes mormor och morfar & kankse ta en fika.
beror helt och hållet på hur matte mår när han kommer hem från tandis !
nej men jag lovade ju er att avslöja vilken hårinpackning jag andvänder som e fruktansvärt bra och ger resultat på bara några veckor, ialf gjorde det de på mig, sen att jag tunnar mitt hår e een annan sak haha .


smaskigt avslöjande kommer efter detta inlägget då !


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0