blev fredagsmys framför idol med mitt <3 :)

blev att vara hemma igår, jag & min älskling matte låg i soffan och kollade på idol :) MYS ! allt slutade med att efter idol slutat och vinnaren var utsedd somnade båda två i soffan o vaknade halv 3 inatt, bara ut med izzy direkt , tur hon legat o sovit bredvid oss så :) men sånt som händer ibland .

idag ska vi till min familj och ge paket till min storebror i med han fyllde år i veckan men jag jobbade så vu kunde inte åka ner då. men sånt som även händer haha , orka att jag säger det nu i detta inlägget ! (sånt som  händer)
sen ska mathilda och angelica med hit ikväll :) sen ikväll blir det dricka lite och sen utgång



hörs senare då .

pusskram
hanna


tog några bilder på hur detta skit vädert ser ut nu , snön e töad typ. jätte kul vinter vi i skåne har . hade jätte mycket snö o de va jätte mysigt och fint sen kom regnet igår :(

...
fullt med stora vatten pölar :(
...
isigt var det också
...
fick bli gummistövlar i morse tack vare detta skitväder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0