jobbat hela dagen :(

har ju ett sådant långt jobb pass nu i 5 dagar till, yeeey, men men pengar ! idag har jag som sagt jobbat förmiddagen sen handlade jag och matte litta så vi slipper det i helgen och nästa veckan , SKÖNT!
annars har jag inte gjort mer idag o dee jag glad över för jag har fruktansvärt ont i ryggen , inte bra att jobba med ryggverk, hoppas jag kan få en läkartid snart och kommer ta vilken dag som hellst för min rygg e viktig .
ska snart till jobb igen men slutar förhoppningsvis tidigt så jag kommer hem och kan fixa mig o sånt för vi ska till en tjejkompis födelsedagsfest , blir dock inte mycket drickande för min del i med jag ska börja jobba 8 i morgon.

har kommit jätte mycket snö igår och idag,.haha man får akta sig vart man går för ni vet jag sa de var snorhalt sist ? snön ligger nu över så man vet ej vart isbitarna e . haha !

hörs i morgon eller inatt för jag vet ej när voi e hemma. dock ej jätte sent men men ser om jag skriver några rader då annars gör jag det i morgon bitti..

pusskram
hanna
....

Kommentarer
Postat av: emma

du kanske ska gå till en massage eller börja simma, bra för ryggen?

fin blogg du har:)

2010-12-18 @ 05:47:54
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0