kört en timme efter vi pausade

stannade för att sträcka på benen i jönköping o sen bar det av igen , börjar bli rätt trött men ska spela död på min data haha , lika bra för vi har musik på via min lilla fina data . den där väl sen eller snart , lite bateri ialf så får se hur länge den tänker hålla sig. annars bloggar jag när vi kommer fram till idre om den skulle dö, kommer tyvär inte hålla sig enda upp :/ jobbigt när man ej kan ladda den i bilen , men men , jag kan sova under den tiden så.
täppt i näsan är jag , fruktansvärt jobbigt vill jag lova.
har ont i halsen också, himla typiskt att jag skulle bli sjuk när vi ska upp till idre. sinne på detta!
hoppas vi stannar snart en runda för jag måste snyta mej haha , måste kunna slänga pappert efter så göra de i bilen går ej nu för min plastpåse e där bak . illa !

som sagt bilder får ni i morron för orkar ej lägga in dom nu mitt i nattenb presis .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0