märks att jag jobbat

jobbade måndag och tisdag , varit rätt trött efter jobb och haft att göra här hemma så bloggen låg nere dessa dagarna . ska jobba från fredag till onsdag så de e rätt skönt att vara ledig två dagar för jag kommer vara helt slut efter det jobbandet. blir jag för trött så fixar jag in vikarie i med man ska inte tvinga sin kropp. har ju problem med ryggen så blir det värre med den så måste jag stanna hemma någon dag. ska ringa läkaren idag och få en tid till efterkontroll .

idag ska jag ta och tvätta sen städa över lägenheten så det blir gjort innan helgen . skönt när det är gjort. ska blogga så mycket jag kan nu när jag är hemma och när jag känner för det och har nåon att berätta.
just nu har jag inte mycket att skriva om i med jag snart ska börja tvätta och städa så dte blir klart tidigt så jag kan slappa hela dagen :D

vad gör ni idag ?
qvi
bild sen i lördags , ni får lite av bilderna senare idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0