ovanligt , samma varje år med skånsk vinter!

asså jag e rätt trött på skånsk vinter, längtar till nyårsveckan då vi ska till idre, härligt med massa snö ialf, här e visst mycket snö men ni skulle sett vad fint dét var i morse, massa snö över allt och det lågpå granarna utanför så fint men nu har det töat, så himla tråkigt, först snöar det här nere sen blir d evarmare o töar sen snöar det igen och fryser, snacka om att de va halv igår kväll på vägarna, välkommen skånsk vinter får man väl säga.

har bara tagit det rätt lungt idag , fixat i mona garderober och tagit ur kläder som jag ska pröva o se om det är något jag andvänder eller kommer at andvända annars får syrrorna det så blir dom glada :) snälla jag!
har tagit ut alla sommar och höst skor nu och ska skicka ner dom i förrådet så får dom komma fram i vår igen tycker jag , tar bara en massa plats, jag hade gärna bott i hus o fått plats med allt året om men strunt i det då hinner man sålla bort lite vad man e sugen på att andvända när rätt årstid kommer, smart!

ikväll är vi bortbjudna på middag hos mattes mormor och morfar :) hon gör alltid super god mat . MUMS!

pusskram
hanna
...
gran nere i parken :) ;MYS! ska ta bättre bild en dag men hade
 bara min mobil o där e kass kamera ibland :)
...
izzy hemma hos mattes pappa & mia :)
...
bild från i morse när jag var ute på promenad med izzy
...
ännu en bild sen i morse
...
och ännu en !
...
izzy blundade emmelan åt för hon fick snö i ögonen :) awe!
...
GILLADE DENNA BILDEN :)
...

Kommentarer
Postat av: emma

hihih där är sötis vovven. Det är tur att benjamin inte träffat er hund på länge nu! Han är HELT galen i hundar och jasgar dem och skrattar sådär JÄTTE gulligt:)



så om vi bor i hus längre in i framtiden så får vi nog ha en liten vovve åt B:)

2010-12-18 @ 05:50:07
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0