tog helg igår kväll :D

jobbar inte från måmndag nu, rätt skönt att ha lite ledig. varit uppe en stund ialf, och blev vansinnig på statoil för dom inte skottat rejält och saltat, var ute med izzy o tänkte kan snedda över statoil. ja jo visst trilla o slog mig rejält på ena sidan , kunde knappt resa mig upp o folk bata stod o glodde iställer för att hjälpa mig upp, IDIOTER!
hela foten vek sig när jag trilla , fy vad omt jag hade när jag gick där ifrån. har det fortfarande men de e bättre, kommer få fete blåmärket arne tror jag haha !
ska ta och äta frukost nu o se våra bästa år, haha ( TANT VARNING)  strunt i det, kan va kul o se ibland.

en bild jag tog innan när jag va ute med izzy :)
vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0