chocktillstånd, eh jaa

haha som ni läst i min blogg tidigare så gick jag en coach utbildning här i ängelholm
via arbetsförmedlingen där det var en coach som hjälpte en med allt inom söka arbete och massa
annat som jag berättade när jag var där :) visst som ni vet var jag OTROLIGT NEGATIV till det
första dagrana men sen blev det hur bra som hellst :) jag fick ju jobb tack vare mycket av asses hjälp,
jaha nej men det jag skulle berätta var att asse hade kommenterat min blogg
och bett mig höra av mig till honom, haha så jag ringde han nyss

och vet ni vad haha inte för jag vet så mycket om denna människan men vet att han heter fredrik reinfeldt
statsministerna i sverige , e ju inte insatt i det dära men ialf, han kommer ner till skåne
och ville träffa några av oss som var med på den kursen för tror det var ängelhol,m som gjorde bäst ifrån sig eller vad det var, så asse (coachen ) valde ut tio stycken , och jag e en av dom !
'haha ska sitta och snacka med statsministern och fika :P inte varje dag man får ett sådant erbjudande
men visst det e väl inte super mycket att skryta om men hur många har fått träffa han så peronligen ?
lätt att kameran ska vara med :D haha den e den 10 februari så ej lång tid kvar :D

haha då vet nu ju hur jag e , vad ska man ha på sig, hur ska man vara osv, men vafan jag e mig själv
. lika bra ju :) nej men det ska bli kul :) tänikte i med asse stälklde upp för mig så pass mycket kan jag väl
vara lika snäll och ställa upp för honom liksom :) man kan inte bara ta utan även ge :)
men visst kan erkänna jag tyckt han fredrik varit lite snoffsig när man sett han i tv och lite smått
otrevlig, men han kankse e hur ball som hellst i verkligheten,
man ska aldrig döma en människa efter hans jobb och tv :D



så nu vet ni detta :)
tänkte även säga tack till alla mina underbara läsare :)
ni gör det roligt att blogga :)


pusskram
hanna



har tagit bort nbilden men ni hittar det på google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0