dålig uppdaterande !

nu har det varit dåligt med uppdatering igen, varit iväg hela dagen och umgåtts med min familj & matte :)
skit trevlig dag har vi  haft med nära och kära, izzy har varit super duktig :)
sprang upp för trappan i tarppuppgången nästan nyss :D haha
hon har inte vågat det innan , men nu så börjar hon lära sig :) lefull och trtt har hon varit idag :)
men men , jaha inte mycket att berätta idga inte, jobba i morron :( vill inte , hellre ligga hemma och softa framför tv :D haha men men jobbet e viktigt så, :D
jaha nej men vad säger ni alla mina underbara läsare om en tävling snart ? brukar nu uppskatta ju :)

hörs snart
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte den som klagar :)

Vi har det bra.

Hade fina 2 månader i Onsdags, så det är läcker ;)

Med er då?



Kramisar

2010-02-07 @ 23:47:57
Postat av: Sandra

Sidan uppdaterar när jag skriver, så mitt namn och min URL försvinner hela tiden. Denna gånger vart det jag som skrev inlägget ovan ! :)

Kramisar

2010-02-07 @ 23:49:07
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0