duktig flicka :D

var ute med izzy för en stund sedan :) så nu ligger hon i soffan och sover en studn eller ialf vilar
hon var duktig och kissade :) hoppas på att hon bajsar så hon ej gör det inne när jag e på jobb :P haha
men hon ska nog kunna klara sig från tjugo i 9 till kvart i elva :) hon klarade sig rätt länbge igår så :)
men man vet ju inte hur hon e när hon e själv hemma , så vi får se, gör hon inne så gör hon det
inget man ska bli sur över när hon e valp, bara att torka upp och sprutya på det medlet vi har för om djur gör inne :) man ska alltid vara förberedd :) haha jaha idag, vad händer idag,

tror inte så mycket händer idag , ska jobba nu mellan 9 och halv 11, sen bara hema och ut med izzy
sen har jag absolut inget planerat tyävr, ska ringa två samtal och fixa till lite saker :) duktig
sen blir det väl att diska och städa lite tror jag min dag kommer bli städdag :D haha
kan presis inte gå till jessica och sitta där i med nicklas tåler inte hundar :D haha fan trist
annars hade jag gått bort där liksom,men men kankse går bort och tar en cigg med jessica
så hon får se izzy :D ute vid dom kan man stå ju :D hahhaaha



nej nu ska jag kolla runt lite :;)
hörs snart då


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0