Dumma mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha ja dumma mig säger jag bara , har dock varit hemma hela dagen men har jag bloggat, hgaha nope :D
blir ,mer ikväll efter jobb, idag har jag jobbat morgonen ska snart till jobb och jobba mellan 6 & 8 sen hem och äta mat med matte :) mUMS! sen har mattes mormor & morfar varit hos oss och druckit kaffe :)
dom e så trevliga så och blev stört förälskade i izzy :D ahha alla blir det :D KUL !
jaha asen var jag & matte på maxi, sen gick vi hemmåt :) badat har jag gjort och rensat i mina lådor på toa :)
bilder kommer sen :) duktig har jag varit idag :) nej nu ser jag att klockan börjar bli mycket ska byta om och ta på mig lite smink sen gå till jobb så jag kommer i tid som e viktigt :) haha
nehe men vi hörs sen alla glada läsare :)


Vad ska ni göra idag ?

pusskram
hanna
jag

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Men du har fått mycket annat gjort än att blogga hör jag:)



/E

2010-02-14 @ 21:44:54
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0