ej hunnit skriva

bara skriva nu lite snabbt innan jag skall till jobb.. har ej haft tid att skriva :(
sorry för detta, men kan skriva när jag kommer hem vid kavrt över 8 istället,
haft en super bra helg, fredags mös vi framför film, lördag var vi iväg o shoppade
sen på kvällen var vi hos en killkompis och drack lite och såg film :)
idag har vi fikat med lillasystser och bara varit hemma sen :)
ska bege mig till jobb nu om tio min, sen får vi se om vi ska till jessica & nikclas efter jag jobbat.
får se hur det blir för klockan e ju rätt mycket och vi lägger oss 10 så får se helt enkelt,
nej nu ska jag ta på mig ytterkläder och önskar er en trevlig söndagkväll :)


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0