godmorgon :)

var faktiskt uppe kvart över fem och ut med hunden :) matte åker ju med sin pappa till jobb då så jag passar på att gå ut med izzy när han går upp för hon blir helt livlig när matte börjar röra sig så det e lika bra att gå ut direkt med henne :D jaha sen somna vi om efter jag varit ute med henne och vaknade tio över nio, åt frukust sen gick vi ut för en stund sen :) jaga inte mycket händer idag :( zarah & emelie kommer senare i eftermkiddag och hälsar på , funderar på att färga håret innan dess för har ej färgat det på ett bra tag nu så det behövs :D
men får se om dom har min färg nere i stan , för brukar handla den på msxi och det e en bit att gå upp dit i detta vädert så får se om någon vill med upp dit annars får jag gå helt själv :( det e svin tråkigt.

jaha ledig från jobb idag och i morgon, jobbar fredag mellan 4 och 9 i med jag ska jobba för micke,
sen ledig lördag söndag, sen jobbar jag ej från måndag och tisdag :) rätt skönt, men hade hellre sluppit fredag haha
men kankse kan utnyttja det en dag jag behöver vara ledig så det blir så bra s¨å och det e mer pengar så jag klagar dock inte på det :)
ska ta lite bilder nu så lägger jag in det :) under 100 lappen kommer också :)

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0