godmorgon :)

har inte lals orkat göra något idag :P haha rätt lat idag, bara varit och handlat hem lite , sen ute med izzy
vi vaknade halv tio typ :D haha riktiga sömntutor idag alltså :) idag e jag fest sugen ialf :) haha
får se vad vi ska göra.kan ej vara borta för länge i med vi har izzy så får tänka innan man planerar :)
jaha nej jag ska visa er vad jag handlat för nytt :)
kommer en bild nu sen resten efter detta inlägget :)


pusskram
hanna
...
...
mini ponsho eller hur det staavs, svart vit och gråblå, bara 187 kronor
för dom skulle sälja ut allt i butiken :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha.

NÄHÄ, du :)

Min 4kronors choklad är bara FÖR MIG :)

Tycker du kan komma hit på mina ensama hålor och dricker choklad med mig istället! :)



2010-02-12 @ 14:07:23
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0