godmorgon :)

eller det e ju inte en super god morgone för mig & min sambo :/ vår hon katt har hållt på o jamat hela jävla natten :D haha så ikväll får hon sin första p pilla så testar vi det , dumma katt som höll oss vakna, vår han katt blev sur på henne o hunden ockjså :D men men hoppas detta hjälper ialf, jag håller på att fixa mig lite granne, :) ska faktiskt ta mej i kragen och gå till arbetsförmedlingen idag :) sen efter det ska jag gå en snabb vända till jessicA & nicklas O SNACKa lite :) haha, fast nu ska jag bara göra mej klar, blir ingen speciell frisyr för jag ska endån duscha sen så...
nej nu ska jag göra mig klar sen gå ut med izzy sen till arbetsförmedlingen :)
skriver senare :)



pusskram
hanna



ps : auktionen pågår fram till lördag morgon klockan 9.00 sen får ni skylla er själva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0