godmorgon

så´ja, jag e svin tidigt uppe idG, blir så när man har en liten hund som måste ut,
matte åkte till jobb för en stund sen, hans pappa hämta han som vanligt
så jag passa på att gå ut med izzy, ska få henne att äta lite innan vi ska gå ut sen :=)
hoppas hon äter bra så kan vi gå ut 2 gånger innan halv 9, jag ska tyvär jobba morgon passet
så får sätta in katterna i sovrummet med katt låpda och vatten och mat så dom ej bråkar med
hunden , vågaR EJ  lämna dom ensamma riktigt än, ¨å bättre att göra det så man e säker dom ej slår ihjäl varandra typ :D

nej men jag tänkte fixa lite nu så jag e klar i tid sen så jag hinner gå ut 2 gånger med henne :O)
jag hatar verkligen tidiga mornar, :D men gör allt för mina djur,
plus det e sånt här ma´n får räkna med när man skaffar en sån liten hund :)
hon kan ju inte hjälpa om hon kissar innen i med dom blir spå stissiga som små


npg pratat om hunden :D haha, nej men jag skriver sen då
så ser vi om någon av er läsare har vaknat då isället :D
bara jag som e uppe tidigt verkar det som :P haha



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0