hej hej :)

jobbat morgon passet och varit nere i affären och handlat, diskat och ätit frukust har jag även gjort :)
jag e så duktig så, tänkte städa men matte har glömt handla så antingen får han göra det efter jobb eller så
kanks ejag tar en tur till coop eller maxi får se :) har svin ont i ryggen idag , det e efter olýckn så får ringa en läkare
och boka tid så dom får undersöka den igen :) men men kan ej ringa dom från efter 1 för det e lunch nu så då e där
aldrig någon man måste prata med haha :D men emn att vänta kvittar , gillar inte att prata med läkare endån så :P

tänker inte lägga upp fler bilder från google eller hm, fått reda på att man kan få böter, så kommer att länka dit istället
där jag hittar alla saker under 100 lappen så får ni kolla själva där :) inte mycket anderlunda så ni får stå ut,
vet ej om jag ska ta bort dom andra bilderna men då e det ett jäkla jobb men får avvakt och se vad som händer


pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, verkligen :D

Grattis :) <3

2010-02-08 @ 17:47:53
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0