hejhej alla :)

jahapp, dålig uppdatering, i donmt care :D haha skriver helt enkelt när jag har tid :)
bloggen e inte hela min värld som för vissa andrA , men men , jaha var i eslöv igår
och hälsade på min familj :) trevlgt trevligt :) sen var vi  bara hemma på kvällen, skulle
'egentligen festa men blev ändringar i med dit vi skulle var tydligen dålig stämmning så vi
ångrade oss rätt snabbt :)

just nu gör jag vid mig lite grann :) mattes "syrra " och kille och henne ssysterson ska komma
och hälsa på lite och fika och snacka massa :) trevligt e det alltid när dom hälsar på...
sen ska vi tvätta , hinna bort till jessica & nicklas och hämta lite saker av dom ..
sen ska jag kolla frakten på 2 av sakerna jag hade på auktion :) den e ju avslutaD NU SÅ NI VET !
men e det något ni e intresserade av så säg till så ser vi om jag har detta kvar eller inte ,
nej jag måste verkligen fixa vidare mig för dom kommer 1 och jag kan ta en evighet på mig ibland :)
vill gärna vara klar tills dom kommer , annars känns det jobbigt att fixa sig när man har besök-..


annars händer nog ointe så himla mycket idag, får se vad dagen bjuder på ialf :)
så ni får ha det så bra så länge så hörs vi senare :)
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

trevlig blogg :) Har du haft en bra helg?

2010-02-21 @ 13:28:36
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack!



Ja, det var synd.

Men det kommer fler gånger, inte sant? :)

Kramiarsar

2010-02-21 @ 14:31:38
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

söt blogg! ha en bra söndag!

2010-02-21 @ 15:36:33
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0