hejhej

ni alla e nyfikna på vad vi gjorde när vi firade 1 år & 7 månader :) jag jobbADE KVÄLLEN SÅ VI VAR HEMMA EFTER  det och hade det mys framför tv och umgicks med varandra & åt middag :)
så vi gjorde inget specdiellt, det blir vad man gör det till och jag tycte vi hade jätte mysigt :=)
så nu har ni svar på det :) skrev ett inlägg istället för att svara på alla kommenatrer som började gå till överdrift
jag har inte tid att svara på exakt alla kommenatrer, tänk er själv att svara på över 30 kommentarer om inte fler :D haha

mattes mamam har varit här , trevligt, åkte och handlade mat och har nyss ätit :)
snöovädert har börjat ta sig hit så smått så hon körde hemmåt nyss, hon ska endån köra
till kungsbvacka så bättre att köra innan vädert blir mer hemskt :(

jaha inte mycket mer som händer ikväll, vi ska hålla oss inne ikväll förutom när vi ska ut med izzy :)
då kan man offra sig :D men annars stannar vi inne ikväll, jaha får även se hur vädert blir till helgen
blir det värre kan vi ej köra till eslöv för vi kör ej i detta vädert i med vi voltade med bilen för typ 3 veckor sedan
men men får ialf vänta och se hur vädert e så får man bestämma sig efter det :)


nej nu ska jag kolla på tv så vi hörs sen :)


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0