hemma nu :)

såja, kvällens arbete avklarat :) nice att vara hemma, snart ska vi äta :) MUMS!
asså jag tycker detta nörjar bli lite tråkigt, jag saknar tiden då jag umgick med tjejkompisar och partaya loss
totalty om helgenra :) men nu umgåps jag typ med ingen tjejkompis för alla e alltid upptagna eller något
bryr mig inte längre, man märker vems en vänner e , får ut o skaffa mig ny tjejkompis som e som jag :D haha
fast vissa bytar jag dock inte ut men synd man ej umgpås så mycket.. alla har sitt håll nu typ :/ trist
kankse ska sätta upp en annons, TJEJKOMPIS SÖKES ! haha liiiiiite väl desperat,
för oftast när vi festar e det med min Älsklinge :D och killar bara typ, så ej super kul alltid för dom vill aldrig dansa .D haha men men sånt e livet, flyttar man till ny stad blir det ofatst att man förlorar massa vänner :/ trist.
tycker inte det skall vara så men men, har bott här i snart 2 år och stortrivs så tänker ej flytta sen har jag min sambo här ju och aldrig att jag flyttar ifån honom, :) Älskar dig Mattias !
vänner ska kunna komma och hälsa på inte bara jag som skall åka överallt, men men så e det ibland
krusar ingen så,.. hahha nu skrev jag för fulla puckar och drev iväg till min konstiga hjärna


hörs sen , maten kallar


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0