hemma :)

jobbat förmiddage, varit i stan och postat paketen till mina 2 underbara läsare :)
varit och fyllt i viktiga papper, handlat lite och varit hos jessica :)
jobba ikväll mellan 6 & 8 sen e jag ledig fram till lördag :) SKÖNT
någon som vill handla med mig på fredag ? :D
kommer ha ny auktion idag :) KUL VA :D

hörs snart
pusskram
hanna

halsband
nytt halsband :)
ring
ny ring :)

två bilder från vi va i eslöv, jag & min systerdotter fulade oss i kameran :D haha
...
jag & min systerdotter my :)
...
vi igen :D haha små barn roar sig lätt :D


kommer fler bilder efter detta inlägget från när vi va i eslöv :)
pusskram

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Söta bilder;P



Svar: Okej vad bra! Då kanske jag kan använda det då;)



/E

2010-02-23 @ 15:08:39
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0