inget jobb för mig ikväll :(

fick byta min kväll mot onsdagkväll istället, min rygg krånglar efter olyckan :(
har svin ont då och då och ska ringa läkaren i morgon och få en tid sen får jag ser vad hon säger.
så fick vara hemma ikväll och ta det lungt och sköta om min rygg istället, ska ta mig ett skönt bad sen med badsalt :) ska bli såååååå skönt :) vi handlade lite saker idag för vi behövde endån handla kattsand och så..
bilder kommer sen :)
så nu äntligen ska vi snart äta :) blir spagetti & köttfärssås så himla god köttfärs sås matte gör :D
ÄLSKAR DEN !
jaha annars vill jag bara säga grattis rosa på födelsedagen :)


vi hörs sen då :)
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe.

Har aldrig varit där men pojkvännen mig bodde där förut.

Han är inte skåning, vet du =)

Men det verkar vara fint, så man får väl allt ge det en chans.

Hihi.

Kramisar <3

2010-02-08 @ 20:28:22
Postat av: Sandra

Ass always , me :)

2010-02-08 @ 20:28:48
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nejdå, man förstår.

Han snackar mer en blandning mellan skånska och småländska :D

2010-02-08 @ 20:45:34
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0