jobbat kvällen

fy vad trött jag e , och fryser gör jag :( som sagt febrig och så börjar man bli sjuk :( vill inte :D haha
jahapp inga planer ikväll :) bara va hemma och mysa framföt tv med matte :O)
i morgon ska jag jobba , om jag inte blir mer sjuk :/ sen ska kjag till stan och skicka iväg sakerna om dom
satt in pengarna vill säga, annar4s får dom vänta :) så får se hur det blir :)
annars inga planer, jo ska ju fylla i massa papper i morgon och skicka till försäkringskassan i med jag fått för lite pengar enda sen maj fäörra året, kan nog bli en bra klumpsumma :) NICE!
asså inget illa menat mot folket här nere men jag saknar att umgås med mina tjejkompisar i eslöv :(
har liksom typ inga här uppe, så det saknar jag så sjukt mycket,
men men har matte så ska ej klaga :D haha men hade varit roligare att festa också och kunna ha någon att umgås med om dagarna :)


hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

hoppas du haft en bra start på veckan, trots den hemska kylan! :)

2010-02-22 @ 21:23:05
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

min mamma ska betala idag :P

2010-02-23 @ 06:26:24
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0