kollar tv och tar det lungt

som jag brukar skriva , rubriken svara på era frågor :D haha
lugn lördag :) varit hos pappa och fikat och haft det trevligt..
jo nu vill jag klaga på 3 tjejer eller ja det finns fler men dessa syns mest och jag e så jävla trött på deras
beteende på deras bloggar, dom lägger ut nakenbilder , desire,kissie och paow, ingen har missat deras bilder
helt ärligt bryr sig inte deras föräldrar om deras barn eller ? had edet varit min unge hade jag stoppat det
från första början, en blogg ska inte vara till för att ha naken bilder osv, tycker det e barnsigt och patetiskt
väx upp för helvete ! fattar inte varför dom ej blir avstängde, hade jag ägt dom som skapar bloggar hade
jag stängt av dom direkt utan att tveka !

någon gräns måste det väl finnas, konstigt tjejer blir våldtagna osv, sluta lägg upp naken bilder på er !
ni e bara patetiska, och nej jag e inte ett dugg avundsjuk på er små fjortisar som lägger upp nakenbilder
ni photoshopar era kroppar osv, gör plast pattar och plast läppar ja gud vet vad,
vbar nökda med er själva istället, man föddes till den man är, sluta då bli wannabe barbie.,
vet ej vad ni läsare tycker men jag tycker det borde stoppas !

tycker ni tvärtom kankse ni borde skaffa er en hjärna...





ha en fortsatt bra kväll

pusskram
hanna
jag

Kommentarer
Postat av: Sara

jag håller med dig fullt ut! tror bara de tjejerna har en framtid inom en sak nu efter de lagt ut de bilderna. Det är att fortsätta vika ut sig. för det är var de gör nu. viker ut sig!

2010-02-07 @ 00:25:11
URL: http://extaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0