Mys,mat,film & Godis

rubriken beskriver vår kväll :) blir ej att festa tyvär, men det gör inget , e hellre med matte & Izzy :)
får festa en annan helg, kankse kör ut där sen men får se, kan ej vara borta för länge heller :)
jahapp, inget nyt, jo izzy kissa nyss på mattan , haha har nyss vatt ute med hene endån sätter hon sig :D
man kan ju inte bli sur på henne för hon e bara en valp och så himla söt :) matte e i affären just nu
jag ska föna mitt hår och slänga på mig lite smink så man ser levande ut haha :)
johan kommer och gör oss sällskap också :) trev ligare om man e fler liksom :)
jaha nej nu ska jag slänga på mig något annat :) eller så behåller jag kläderna och bara torkar håret och
behåller mina myskläder ikväll :) får plats med mer mat då ju :D hahaha



pusskram
hanna
...

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Guu så söööt! :D

2010-02-17 @ 11:18:40
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0