night

hjälpt dom att flytta lite, nyss hemkommen & har ätit lite, ska sova nu snart..
fortfarande inte fått något svar från min andra läsare som ville ha det ena skärpet
på min första auktion, jag har pratat med posten och det skall ha kommit fram plus jag
har kvitto kvar så hon kan inte säga att hon inte fått det, posten har dubbelkollat med posten
som kör ut det till dom där hon bor och det ska vara framme, men men vill hon ej svara
så skiter jag i vilket, kankse låter otrevlig nu men hur svpårt e det att skriva ATT DET E FRAMME ??
skit samma ialf,
ha en fgortsatt bra kväll alla mina goa & glada läsare :)

godnatt sov gott
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har. :)

2010-02-26 @ 00:31:41
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0