Snabb Uppdatering

håller ju på att städa lite här hemma :) så får skriva emmelanåt , nyss varit ute med izzy :)
hon äter lite nu igen :) hon har börjat äta ordentligt nu så himla skönt :)
jaha ingen har sagt något om sakerna på auktionen än , får ha det kvar ett tag till ju :)
hoppas jag blir av med det för det e synd att bara kasta, så bättre se om någoin e intresserad
om inte så slänger jag in det på tradera :) får vänta och se, lägger in resterande på tradera ikväll så
får vi se om någon vill ha det eller inte :) liksom knappt andvänt så man vill ej bara slänga det som sagt..
jaha nej jag ska fortsätta städa lite här hemma :) men först ska jag in på facebook och kolla min farm :D haha
ni vet man måste skaffa sig tidsfördriv när man e ledig :) ikväll ska vi även tvätta :) dags för det också  :)


hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv; bara ta det lugnt !

Har du ätit någon semla, nu när det är fettisdagen? ;d

2010-02-17 @ 15:11:02
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

det gick inte att kommentera ditt inlägg nedanför men det linnet med rocktema är jag intresserad av:)



/E

2010-02-17 @ 17:06:15
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0