snart ut med izzy igen :)

har väntat lite längre denna gången med att gå ut med lilla izzy
så märker man hur hon e och kankse gör mera :)
ska få henne att äta lite innan vi går ut också :)
så jaha alex kom hit en runda innan, drack kaffe sen skulle han iväg igen
och fixa däcken tror jag att det var i klippan, så e själv nu igen :P haha
annars har det inte hänt så mycket, tar det lugnt idag, väntar på att
jessica ska vakna så man kan gå bort och säga hej ialf :)
men får se för jag måste snart gå ut med izzy :)
annars får jag gå bort där en annan dag ju :D haha

nej men jag tänkte ta på mig i lugn och ro sen gå ut med izzy :)
så vi hörs lite senare :) idag ska vi förasöka hitta sån fodervarm pläd åt hundar
så hon slipper frysa :) hoppas dom har hennes storlek borta i djuraffären :)
den e stor så det lär dom ha, ska kolla hundsäng sån mjuk ni vet :)
hon kommer bli så himla glad :) nu har hon ju ett tjockt täcke som vi vek dubbelt
så hon har något mjukt att lihha på om dagaran :) fast hon ligger mest bredvid en i soffan :)
en hon ska kunna ligga på andra ställen också och då måste där vara mjukt och skönt
tycker jag :)

jaha inte tagit några bilder idag :( ska ta någon nu när jag går ut med henne :)
hoppas hon kan vara stilla så det blir någon bra bild när hon e ute i snön :)
fast hon blir alltid söt var hon än e så det spelar ingen roll,
men hon e ju så liten och söt så en bild ute i snön had evarit fint :) haha
se om hon vill sammarbeta :D vad tror ni ? hahahahahahhaahhahahahhaha
upp till bevis eller vad man brukar säga , haha jag o ordaspråk eller vad det heter :P haha


nej nu har jag bara flygit iväg till andra världar och skrivit mer än jag tänkte mig :D haha
blir lätt man bara skriver ner allt man har i huvodet och då blir det bara krångligt fdör er läsare
men ni får stå ut, hellre att jag skriver mycket än bara he och hejdå :P eller ?



vad gör ni idag då?



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0