städar för fullt :)

e snart klar med städningen här hemma :) skönt som fasen :) har bara vardagsrummet kvar :)
jag e så duktig så men ont i ryggen har jag men kan läkaren sägas jag ska ta en iprem och leva som
vanligt så ska jag fan i mej göra det med sen får han ta skiten om det blir värre, då ska han få höäras :D
haha nej men ska städa vardagsrummet nu så jag blir klar innan jag ska jobba klockan 6 :)


vad gör ni idag ?

pusskram
hanna

första bilderna e från när vi var i eslöv i söndags :)
fick ble bilder på izzy :)
....
...
...
...
ska ni platta håret och vill det ska hålla så köp detta,
skit bra och det e ett av få som verkligen behåller ditt platta hår platt :D
...
ny tvättkorg :D haha
matta
ny matta i badrummet, vi har vi rosa & svart tema där :)
...
izzy har fått sin efterlängtade säng :)
...
matskål till henne :) fanns ingen rosa tyvär :P

sen handlade vi hundgodis bacon och katt godis såklart :)


kommer fler bilder om en pytte stund :D


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0