tar det bara positivt :)

det e rätt många som frågar mig hur gammal jag e och tror att jag e yngre än vbad jag är :)
det tar jag bara positivt :D haha , jag e rätt kort och smal så man brukar se yngre ut då liksom
inte altid bra att göra det men för det mesta e det rätt skönt för då slipper jag se gammal och gaggoig ut som äldre :)
nej men min riktiga ålder e faktiskt 22 men blir 23 detta året :) tro det eller ej men det e sant :)
så nu vet ni hur det ligger till och så :) värmer när folk tror man e yngre :D haha
min lillasyster e typ ett huvod längr4e än mig och hon e 3 år yngre än mej haha
så ingen tror att hon e lillasyster och jag storasyster :D haha

hennes blogg är esks.blogg.se



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0