träffat statsministerna idag :D

ja nu tänker väl alla, men öööh varför ska du träffa honom, som jag skrev tidigare e att han ville komma och träffa vissa av oss ungdomar som varit med i ett coach pogram här i ängelholm, det vill säga att ddet fanns coacher som hjälpt oss fixa med cv och massa annat bra man kan behöva i arbetslivet, plus fredrik var MYCKET trevligare i verkligheten kan jag lova så positivt var det ocj tycker det e skit bra att han engagerar sig i ungdomar som antingen e arbetslösa och försöker förbättra detta, så vill ni slippa gå på arbetsförmedlingen sök till den kursen inom coach, vet ej var det finns mer men ängelholm e svin bra tycker jag !

jaha finnt inte mycket att säga inom detta presis :D blev intervjuads osv, kor togs av medierna blablbla.. haha
nej men finns ej så mycket att säga men det var intressant och höra vad han ahde att säga liksom,
inte alltid man har chansen att träffa statsministern och få säga lite av vad man känner och tycker..

passade på att ta lite bilder ju :D
...
asse var den som hjälpe mig mest under mina 2 veckor på den kursen :) stort tack
...
zizzi hade klippt sej o färgat håret, , fakitskt skit fint och det passa dej gumman !
...
mitten e en av coacherna sen dom andra 2 var 2 som gick i en anna  grupp på kursen
...
fredrik och en anna , haha glömt vad hon heter :D sorry!
...
fredrik statsministern igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0