tvättdag idag =tråkigt

rubriken säger allt :D haha skit tråkigt att tvätta men man måste ju göra det också :)
hmm annars vet jag inte än vad som händer idag, vi kankse ska till pappa och visa izzy :)
så han blir glad och får se henne också, jag vill till eslöv också men blir sent idag så går ej idag
får bli en annan dag :) jaja vi får se när det blir pappa i med vi ej har bil än, var ju med i olycka som ni läst i dom andrA inläggen, så väntar på försäkringsbolaget ska få tummarna loss :D haha
ska låna mattes pappas bil när dom e hemma igen :) när det blir vet jag ej :D haha
har inte gjort vid mig än heller, sitter i myströja och tjocktröja och kollar på made :P haha
nej men ska göra vid mig tänkte jag :)
fast först ska vi ta sista tvätten :)

pusskram
hanna


lite bilder från när izzy ville hjälpa oss att vika tvätten innan :P haha
...
ser ni hennes bricka :D gjorde sån gravering till henne igår :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0