varför göra vid mig :D haha

nope jag tänker inte sminka mig :D ångrade mig rätt snabbt :) ej lönt att göra det om vi bara ska vara hemma :)
så myskläder fick det bli och uppsatt hår för jag orkade inte platta det bara för att vbara hemma :D fönade det ialf :D haha steg på vägen  :) ska snart börja med maten :) vad det blir får ni veta sen :) inget kul om alla ni läsare ska härma oss med maten :D kom på egen ahha :) nej men ni kan få reda på det sen :) svin god mat ialf :) katterna har nyss fått blötfoder och izzy fick köttbullar för hon ska ej ha blötfoder som valp :)
vänjer henne vid valp mat just nu så :) så det fick bli köttbullar :) som hon slaffsade i sig dom snabbt och nu slickar hon skålen :) så himla söt vår lilla vovve :)

nej men jag tar lite bilder så det ej blir så tråkigt på min blogg idag :)
stå ut alla fanz !


pusskram
hanna



var en som fråga innan varför jag ej publicerar alla kommentarer
det förstår du väl, man tar dom som passar liksom, jag e inte en bloggare
för att ha massa idioter som skriver massa skit bara för att tracka ner en,
så dom öser jag bort, jag väljer att påuiblicera vissa då & då :)



Kommentarer
Postat av: tintin

Den bilden i headern när du ligger ner är ascool!

2010-02-13 @ 13:02:26
URL: http://lifespotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0